Tek bir telefonla çözüm
Kültür İşleri Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren ve Beylikdüzü’ndeki vatandaşların Belediye ile iletişim kurmak için en çok tercih ettikleri platform olan Beylikdüzü Belediyesi Çağrı Merkezi bayram tatil demeden sorunların çözümü ve taleplerin yerine getirilmesi için görev başında. 2019’un ilk sekiz ayında çağrı merkezine gelen 11 bin 865 müracatın 11 bin 295’i olumlu sonuçlandırarak müracatlarda yüzde 95’lik bir başarı yakalayan Çağrı Merkezi, vatandaşların sorunlarını hızlıca çözebildiği bir birim olarak dikkat çekiyor. Vatandaşlarla belediye arasında bir iletişim köprüsü kuran Çağrı Merkezi’ne yıllık ortalama 270 bin, aylık 21 bin 500, günlük ise 900 çağrı geliyor. Çağrı Merkezi’nde, vatandaşlardan gelen her türlü istek, şikayet ve öneri, kayıt altına alınarak ilgili müdürlüklere iletiliyor. İlgili mercilere iletilen her konu, çağrı merkezi personelleri tarafından takip ediliyor ve sonuçlanması durumunda vatandaşlara kısa mesaj ya da telefon aracılığıyla geri dönüş sağlanıyor.
Sosyal medyada aktif
Beylikdüzü Belediyesi, hayatın onlineda aktığı, gelişen ve değişen sosyal medya platformlarını aktif şekilde kullanıyor. Beylikdüzü Belediyesi resmi sosyal medya hesaplarına ve Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık’ın kişisel sosyal medya hesaplarına gelen mesajları ciddiyetle inceleyen sosyal medya görevlileri, gerekli kontrolleri sağlayıp vatandaşların istek ve önerilerini ilgili müdürlüklere iletip anında sonuç alıyor.