Propaganda ve tanıtım stratejisinin belirlenmesinden, seçim kampanyalarının hazırlanmasına, sosyal medya ilişkileri yönetiminden imaj desteğine kadar adayların seçim döneminde ihtiyaç duyabileceği hemen her konuda çözümler üreten Luxury, Hülya Kanbur’un genel müdürlüğünde kuruldu. Hülya Kanbur, Luxury’nin temel ilkesinin “kalite” olduğunu belirterek, siyaset dünyasına, seçim stratejileri ve kampanyaları bakımından kalite getirmek istediklerini vurguluyor. Kalitenin “toplam” bir kavram olduğuna dikkat çeken Kanbur, Luxury’nin adayların yapacakları konuşmada kullanacakları virgülden, atacakları Tweet’e kadar her konuda hızlı ve kaliteli hizmet sunmak üzere yola çıktığını söylüyor.
Profesyonel kadrosu ve uzman danışmanlarıyla 2014 yerel seçimlerinde adından sıkça söz ettirecek Luxury’nin siyaset ve seçim stratejileri danışmanı Doç. Dr. L. Hilal Akgül’se Luxury’nin bir reklam ajansı ya da seçim anketleri yapan bir araştırma şirketi olmadığının altını çiziyor. Akgül, Luxury’nin değişen siyasal iletişim ve değişen siyaset algıları ekseninde, yeni nesil bir kurum olarak yapılandırıldığını belirtiyor. Türkiye’de bu türden bir hizmeti bütün olarak veren tek kuruluşun Luxury olduğuna işaret eden Akgül, bütüncül hizmet anlayışının adaylar için büyük bir avantaj olduğunu belirtiyor.