İGDAŞ abonelerinin kış aylarında artan doğalgaz tüketimi nedeniyle yükselen doğalgaz faturalarını tüm yıla yayarak ödeme kolaylığından yararlanmasını sağlıyor. “Sabit Ödeme Sistemi” adı verilen bu ödeme kolaylığı ile aboneler kış aylarında yoğun doğalgaz kullanımından dolayı artan fatura miktarlarını kontrol altına alabiliyor. Aboneler bu sistem sayesinde sadece kış aylarında yüksek faturalar ödemek yerine, ödemeyi diğer aylara da yayarak, tüm yıl boyunca belirlenen sabit bir fatura miktarını ödeme imkânı buluyor.
ÖDEMELER NASIL BELİRLENİYOR?
“Sabit Ödeme Sistemi” sayesinde İGDAŞ aboneleri son ödeme tarihini kendisi belirliyor ve bütçesini ödeme tarihine göre planlayabiliyor.
Sistem başvurularında öncelikle doğalgaz kullanımına geçmiş olan abonenin varsa geçmiş tüketimine bakılıyor. Eğer abone yeni ise kendi sınıfındaki diğer abonelere göre tüketim miktarı belirleniyor.
Yapılan sözleşmede abone tarafından belirlenen son ödeme tarihine göre aylık olarak sabit tüketimli fatura düzenleniyor.
BAŞVURULAR NEREDEN YAPILIYOR?
İGDAŞ aboneleri başvurularını www.igdas.com.tr sayfasındaki “İnternet Şubesi” üzerinden, 444 36 36 numaralı İGDAŞ Çağrı Merkezi’ni arayarak ya da İGDAŞ Hizmet Binaları’ndan yapabiliyor.
Sabit Ödeme Sistem Sözleşmesi, sözleşmenin yapıldığı tarihe göre belli bir süreyi kapsıyor. Sözleşme bitiminde herhangi bir başvuruda bulunulmaması halinde sözleşme otomatik olarak yenileniyor. Abonenin sistemden çıkmak veya sözleşmeyi feshetmek istemesi durumunda hesaplama yapılarak sözleşme sona erdiriliyor.
“Sabit Ödeme Sistemi”nden, başvuruda bulunan tüm evsel ve ticari aboneler faydalanabiliyor.