Üzgünken çok harcıyorlar
Kırık kalple çıkılan alışverişler kredi kartı limitlerini zorlayıcı boyutlara ulaşabiliyor. Bu ruh haliyle yapılan alışverişlerin ortalaması ise 210 lirayı buluyor. İndirim ya da kampanya dönemlerinde kadınlar kendilerini mutlaka alışveriş yapmak zorunda hissediyorlar. Sosyal medyada görülen bir reklam, bir e-posta bile kadınların ortalama 185 lira harcamalarına yol açıyor. Aybaşı ya da artık aybaşının yerine geçen kredi kartı hesap kesim tarihlerinde de kadınlarortalama 140 liralık alışveriş yapıyorlar. Büyük bir taksidin sona ermesi de kadınların alışveriş için kendilerini özgür hissettikleri günlerin başında geliyor. Taksidin son ödemesini yapar yapmaz çıkılan alışverişte kredi kartlarına ortalama 120 liralık ekstra yük biniyor.