Dolandırıcaların yeni gözdesi kayıp-kaçak kesintileri oldu. Kredi kartı aidatı, komisyon, dosya masrafı ve yapılandırma adı altında bankalarca yansıtılan kesintilerin geri alınabilmesiyle ilgili telefon ya da mesajla ulaştıkları tüketiciden haksız kazanç sağlayan çeteler, şimdi de faturalardaki kayıpkaçakla ilgili kesintiler için vatandaşa dadandı. Tüketiciyi telefonla arayıp, kesintilerini geri alabileceklerini söyleyen vurguncular, çağrı merkezi bile kuruyorlar. Vurguncular sadece dilekçe yazıp parayı aldıktan sonra ortadan kayboluyor. Tüketiciler Birliği Başkan Yardımcısı Hatice Kalyoncu, vatandaşların bu tür sahtekarlara inanmamasını istedi.
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *