Servis Merkezi
Buzdolabının hayatımıza oldukça fazla getirisi mevcuttur. Gerek yiyecek saklamada gerekse içecek saklamada her zaman ihtiyacını hissetmekteyiz. Buzdolapları elektronik yapıya sahip cihazlar olduğundan dolayı ister istemez kullanıma ve kullanım koşullarına bağlı olarak arızaya geçebilirler.
Buzdolabı çalışır halde iken ya da çalıştırmak için fişe takıldığında sigorta attırıyor ise bunun birkaç nedeni bulunmaktadır. Böyle bir aşama ile karşılaştığınız zaman vakit kaybetmeden herhangi bir tehlikeye karşı ile hemen irtibata geçin. Çünkü bu durumlar teknik arıza işleridir. Öyle ki servisimiz bu durumlar için sizlere hizmet yardımcı olmak adına çalışıp emek veriyor.
Yaptığımız İlk Müdahaleler
Buzdolabı fişe takıldı anda hemen sigortayı artırıyor ise hemen soruna müdahale edip bağlı olduğu prizi ve prizin bağlı olduğu sigorta hattını kontrol etmekteyiz. Buzdolabının kullanıldığı yerdeki elektrik şebekesi bağlantılarında bir sorun var mı, yok mu, onu kontrol etmek ilk işimiz olacak. Burada bir arıza yoksa hemen motor kontrolü yapmaktayız. Çünkü sigorta atması yüksek ihtimal motordan kaynaklanmaktadır. Normalde en pahalı parçası ve değişim süresi en uzun olan parçası olan motor Tuzla Bosch servisi ile hem daha uygun hem de işçilik daha hızlı olmaktadır.
Sigorta Attıran Diğer Sebepler
Sigorta attırmaya sebep olan diğer bir arıza ise buzluk kısmında bulunan rezistans parçasından kaynaklanmaktadır. Rezistans adı verilen bu parçanın değişimi çok uzun süren bir işlem değildir. Teknik servislerin cihaza müdahale edebilmesi için Pendik Bosch servisi çağrı merkezini arayarak arıza kaydı oluşturmanız yeterlidir. Servisimiz her daim buzdolabınızın sağlıklı çalışması için uğraşmaktadır. Verdiği hizmetlerle siz kıymetli müşterilerimizin memnuniyetini kazanmayı amaçlamakta ve bu bilinç ile hizmet vermektedir. Eğer sizin de buzdolabınızda sigorta atması başta olmak üzere herhangi bir sorun varsa servisimiz 7 gün 24 saat hizmetinizdedir.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.